dizajn, kreatywny biznes, rzeczy
Skomentuj

Oto piękne polskie piwa #3

Z radością obserwuję, że coraz większa część polskiego kraftu i browarów regionalnych zaczyna stawiać na dobry projekt. To już trzecia część tego zestawienia, co samo w sobie jest dowodem na to, co właśnie napisałem.

OSTECX CRÉATIVE

Zacznijmy od etykiet Ostecx Créative, ekipy z Poznania, która swoimi szalenie kreatywnymi szczękami wgryzła się w całkiem pokaźny kawał etykiet polskiego kraftu. Ich projekty pokazywałem już w pierwszym odcinku, zobaczmy, co zmajstrowali od tego czasu. Najpierw owoc ich współpracy z ilustratorem Karolem Banachem, czyli sosnowe APA z Browaru Fortuna. Mam nadzieję, że będzie dalszy ciąg, bo banachowy styl jest świetny na etykiety!

Teraz świetna seria „Piotrek z Bagien”, którą zrobili dla browaru Jan Olbracht z kupionych gdzieś rycin.

Lazy Barry, czyli american grodzisz z AleBrowaru (w kooperacji z browarem Nepomucen). I jak zwykle w przypadku tego browaru, ilustrował Łukasz Belcarski.

Seria dla browaru Gloger z ilustracjami Marii Mileńko.

B-Day, czyli piwo kooperacyjne z okazji urodzin browarów AleBrowar i Pinta, w dwóch wariantach — Lądowanie w Bawarii (weizen IPA) i Przewrót Mleczny (double chocolate milk stout).

DAWID RYSKI / STAN KREACJI

Etykiety piw Browaru Zakładowego z ilustracjami Dawida Ryskiego i projektem Jana Stankiewicza ze Stanu Kreacji. Bardzo fajna, spójna robota będąca też — co bardzo mi się podoba — ukłonem do języka polskiego. Ciężki Ładunek, Brama Wjazdowa, Dom Wczasowy, Czarna robota, Po robocie, Fajrant, Pierwsza zmiana, Bumelant, Produkt Wzorcowy — to nazwy poszczególnych piw. Do tego etykiety nawiązujące stylistyką do starych polskich plakatów. Cudo.

FLOV / NOMONO

Nomono2, czyli druga odsłona (o poprzedniej było w pierwszym odcinku) akcji Browar Solipiwko warzy dla studia Nomono, którego odnoga, agencja kreatywna Flov, jest bardzo aktywna w świecie etykiet piw rzemieślniczych. Tym razem jest to freestyle Polish IPA.

Bardzo minimalistycznie i geometrycznie, czyli seria piw browaru Baba Jaga.

Propozycje etykiet do kolejnych odcinków zbieram mejlowo (michal@robmydobrze.pl).

Skomentuj, jesteśmy ciebie ciekawi