Pomoc

Kiedy dostanę zamówienie?

Większość zamówień jest wysyłanych tego samego lub następnego dnia roboczego.

Jeśli twoje zamówienie jest opóźnione, możesz bardzo łatwo sprawdzić dlaczego. Jeśli masz konto, zaloguj się i przejdź do zakładki Konto>Zamówienia. Jeśli kupujesz jako gość, sprawdź status zamówienia. Przy każdym zamówieniu będzie widniał aktualny status:

Przedsprzedaż Jeden lub więcej produktów z twojego zamówienia jest przedsprzedażą. Zamówienie zostanie wysłane dopiero, jak wszystko będzie już dostępne. Wśród informacji każdego produktu przedsprzedażowego jest podana data premiery.
Przedsprzedaż opóźniona – Data premiery wszystkich przedsprzedażowych tytułów już minęła, ale premiera któregoś z produktów jest opóźniona.
Na zamówienie – Jeden lub więcej produktów był „Na zamówienie”, czyli nie miałem go na stanie, ale sprowadzę go dla ciebie. Więcej informacji w rubryce „Co oznacza status Na zamówienie?”.
Dostawa opóźniona – Dostawa przynajmniej jednego z produktów jest opóźniona.
Czeka na połączone zamówienie To zamówienie mogłoby już wyjść, ale czeka aż dostępne będą inne, połączone zamówienia.
Wstrzymane – Nie został jeszcze zaksięgowany przelew.
Opóźnione na życzenie – Na twoje życzenie wysyłka zamówienia została opóźniona.
Zaklepane – Zamówienie bez opłaconej wysyłki, czekając na dalsze twoje zamówienia.
Czeka na spakowanie Zamówienie jest gotowe do spakowania. Zostanie spakowane najpóźniej w najbliższym dniu roboczym.
Zrealizowane Zamówienie zostało spakowane. I albo czeka na następny podjazd kuriera, albo już zostało wysłane.

Czy mogę podzielić złożone zamówienie, żeby dostać produkty dostępne od razu?

Możesz, ale musisz opłacić drugą przesyłkę. Przelewem bankowym na konto wyślij 12,90 zł, jeśli wybierasz paczkomat lub 14,90 zł, jeśli wybierasz kuriera, a potem napisz do mnie poprzez formularz kontaktowy wybierając temat „Chcę podzielić złożone zamówienie”.

Róbmy Dobrze
90 1140 2004 0000 3102 8107 7146

Co to jest „Zaklepywanie”?

Jest to kupowanie bez natychmiastowej wysyłki, dzięki czemu można sobie z większej ilości zamówień zlepić jedno i tylko raz zapłacić za wysyłkę. Wystarczy, że przy kupowaniu wybierzesz „Zaklepane” zamiast metody wysyłki, dzięki czemu zapłacisz wyłącznie za produkty, które od tej chwili należą do ciebie, a ja je tylko przechowuję. Możesz to powtarzać przy dowolnej ilości zamówień, powiększając ilość odłożonych produktów. Ty decydujesz, kiedy mam już wysłać uzbierane rzeczy. Wystarczy, że zrobisz kolejne zamówienie, tym razem opłacając wybraną przez siebie metodę wysyłki, a w uwagach tego zamówienia napiszesz, żebym połączył to z zaklepanymi rzeczami.

Zaklepywanie produktów ze statusem dostępności „Na zamówienie” (widać to niedaleko przycisku dodawania do koszyka) działa tak samo, z tym zastrzeżeniem, że w pierwszej kolejności ja muszę ten produkt ściągnąć do sklepu i jeśli mi się uda, przechodzi w zaklepanie. Jeśli się nie uda, robię zwrot kasy.

Co oznacza status „Na zamówienie”?

Niektóre produkty mają status dostępności „Na zamówienie”, który widać niedaleko przycisku dodawania do koszyka. Oznacza to, że w danym momencie nie posiadam ich na stanie, ale zamówię je i zrealizuję zamówienie w ciągu 2-14 dni (najczęściej jest to kilka).

Może się okazać, że jakiegoś produktu nie uda mi się ściągnąć, bo w międzyczasie się wysprzedał, ale zdarza się to naprawdę rzadko. W takiej sytuacji skontaktuję się z tobą i zwrócę kasę.

Jak mogę dołożyć coś do złożonego zamówienia?

Jeśli jeszcze nie przyszedł mejl z potwierdzeniem, że twoje zamówienie zostało spakowane, wciąż możesz coś do niego dołożyć. Wystarczy, że złożysz nowe zamówienie, jako metodę wysyłki wybierając „Dokładka”, żeby sklep nie naliczył drugi raz przesyłki.

Ile kosztuje wysyłka na terenie Polski?

Bazowy koszt wysyłki to 12,90 zł za paczkomat i 14,90 zł za kuriera.

Koszt wysyłki będzie spadał z każdym włożonym do koszyka produktem.

Jak działa wysyłka zagraniczna?

Twoje zamówienie mogę wysłać do każdego zakątka świata, do którego dowożą firmy kurierskie lub poczta. Jednak ze względu na ceny, które mocno się zmieniają w zależności od wymiarów i wagi paczki, koszt wysyłki podam dopiero po spakowaniu. To ty decydujesz, czy chcesz, żebym wysłał to najtańszą możliwą firmą, czy jakąś konkretną wybraną.

Żeby złożyć zamówienie z wysyłką zagraniczną wystarczy wybrać opcję „Wysyłka zagraniczna”, opłacić same produkty i napisać mejla (sklep@robmydobrze.pl) z informacją pod jaki adres chcesz, żebym to wysłał i czy masz jakieś preferencje co do firmy. Wtedy ja wyliczę koszt wysyłki.

Przy wysyłce zagranicznej też możesz korzystać z opcji Zaklepywania (patrz rubryka „Co to jest Zaklepywanie?”). Wystarczy, że najpierw zrobisz zamówienie lub zamówienia ze statusem „Zaklepane”, a na końcu, kiedy już chcesz odklepać, zamówienie ze statusem „Wysyłka zagraniczna”. Wtedy wszystko, co się nagromadziło zostanie spakowane razem, a ja wyliczę koszt wysyłki.

Paczka wróciła do sklepu. Co teraz?

Nie zdążyłeś/aś wyciągnąć paczkomatu na czas? Podałeś/aś złego mejla, przez co powiadomienia o wysyłce poszły w próżnię? Nic się nie stało, zdarza się, jednak żebym wysłał ją do ciebie jeszcze raz musisz opłacić na nowo przesyłkę, powiększoną o karę, którą InPost obciąża mnie z automatu za realizację zwrotu: 20,90 zł wyślij na konto i odezwij się poprzez formularz kontaktowy wybierając temat „Moja paczka wróciła do sklepu”.

Róbmy Dobrze
90 1140 2004 0000 3102 8107 7146

Nie działa mi sklep. Co mogę zrobić?

Spróbuj po kilku minutach. Użyj innej przeglądarki lub wyczyść ciastka dla strony Róbmy Dobrze. Wyłącz adblocka. Jeśli to nie pomoże, napisz przez formularz kontaktowy.

Jestem twórcą niezależnym. Jak może wyglądać nasza współpraca?

Niezal biorę w komis, czyli wysyłasz towar do mnie na mój koszt (wysyłam etykietę do wydrukowania), a potem co ustaloną ilość czasu rozliczamy się ze sprzedanych egzemplarzy.

Jeśli te warunki ci odpowiadają, skorzystaj z formularza kontaktowego. Podeślij próbki swoich komiksów/zinów – okładki, plansze przykładowe, opisy.

Ze względu na ogromną ilość mejli, jakie otrzymuję, zastrzegam sobie, że odpowiem tylko na wybrane propozycje.

 

Zamknij
Zaloguj się
Zamknij
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.


Podaj mejla, na który ma przyjść powiadomienie, jeśli produkt wróci do sklepu.