Pomoc + kontakt

Serwus, mam na imię Michał i prowadzę ten sklep.

To jest zakładka, w której odpowiadam na wasze wątpliwości.

Kiedy dostanę zamówienie? / Zaklepywanie / Nie działa mi sklep / Ile kosztuje wysyłka? / Do jakich krajów wysyłasz? / Jak zaproponować nowy asortyment? / Napisz do mnie

Kiedy dostanę zamówienie?
Zanim zapytasz o status swojego zamówienia, sprawdź czy żadna z kupionych przez ciebie rzeczy nie znajduje się na liście przedsprzedaży – paczka wyjdzie dopiero, jak wszystkie elementy będą już u mnie. Przy każdym produkcie przedsprzedażowym widnieje informacja o dacie premiery (powyżej przycisku dodawania do koszyka). Kiedy premiera z jakichś powodów opóźni się, aktualizuję tę rubrykę o wyjaśnienia.

Jeśli jakiś element twojego zamówienia jest przedsprzedażą, ale jednak stwierdzisz, że chcesz pozostałe rzeczy dostać od razu, zawsze mogę zrobić tak, że to co już mam wyślę ci od razu, a przedsprzedaże przejdą w stan zaklepania i zostaną dorzucone do jakiegoś kolejnego twojego zamówienia (czytaj rubrykę o zaklepaniu poniżej).

Co to jest „Zaklepywanie”?
Jest to kupowanie bez natychmiastowej wysyłki, dzięki czemu można sobie z większej ilości zamówień zlepić jedno i tylko raz zapłacić za wysyłkę. Wystarczy, że przy kupowaniu wybierzesz „Zaklepane” zamiast metody wysyłki, dzięki czemu zapłacisz wyłącznie za produkty, które od tej chwili należą do ciebie, a ja je tylko przechowuję. Możesz to powtarzać przy dowolnej ilości zamówień, powiększając ilość odłożonych produktów. Ty decydujesz, kiedy mam już wysłać uzbierane rzeczy. Wystarczy, że zrobisz kolejne zamówienie, tym razem opłacając wybraną przez siebie metodę wysyłki, a w uwagach tego zamówienia napiszesz, żebym połączył to z zaklepanymi rzeczami.

Nie działa mi sklep
99% problemów z działaniem sklepu wynika z dwóch elementów. 1) Adblock zamiast blokować reklamy (których tu nie ma), blokuje potrzebne mechanizmy sklepu. Wyłącz adblock dla domeny robmydobrze.pl i powinno być cacy. 2) Chrome to zło. Wejdź na sklep korzystając z innej przeglądarki, jak Firefox czy Edge, a wszystko powinno być cacy.

Ile kosztuje wysyłka?
Bazowy koszt wysyłki to 12,90 zł za paczkomat i 14,90 zł za kuriera; można go jednak łatwo obniżyć dodając do koszyka produkty.

W sklepie znajdziesz takie, które obniżają koszt wysyłki o 1, 2, 3, 4 a nawet 5 złotych – dowiesz się o tym ze specjalnych etykiet. Im więcej ich wrzucisz do koszyka, tym tańsza będzie wysyłka (a nawet zupełnie bezpłatna).

Do jakich krajów wysyłasz?
Na razie tylko na terenie Polski.

Jak zaproponować nowy asortyment?
Skorzystaj z formularza kontaktowego na dole.

Jeśli reprezentujesz wydawnictwo, potrzebuję odnośnik do waszej strony, żebym sobie mógł przejrzeć ofertę i informacje o warunkach współpracy (rabat od ceny okładkowej, ilości dni na opłacenie faktury, minimum logistyczne przy jednym zamówieniu).

Dla niezalu przygotowałem specjalną broszurę.

Napisz do mnie!

    Zamknij
    Sign in