Regulamin sklepu internetowego „Róbmy Dobrze”

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

Sklep internetowy „Róbmy Dobrze”, dalej nazywany Sklepem, dostępny pod adresem robmydobrze.pl, prowadzony jest przez firmę “Róbmy Dobrze” Michał Nowakowski, ul. Okrężna 33, 95-020 Zielona Góra, NIP 5842618134, REGON 388478152, dalej nazywanej Sprzedającym.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAJĄCYM

Mejlowo: sklep@robmydobrze.pl
Telefonicznie: 732 004 593

Sklep pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:00.

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Żeby korzystać ze Sklepu potrzebne jest urządzenie z dostępem do internetu, a także przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.
  2. Żeby złożyć zamówienie niezbędne jest aktywne konto mejlowe.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Zamówienie w Sklepie może złożyć każdy podmiot spełniający wymagania techniczne z § 3, dalej nazywany Kupującym.
  2. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.
  3. Na całkowitą kwotę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towary oraz koszt przesyłki.
  4. Kupujący dodaje wybrany towar do koszyka w Sklepie, przechodzi do niego dzięki ikonie torby zakupowej widniejącej w górnej części sklepu, wybiera metodę wysyłki, a następnie klika „Przejdź do płatności”. Na kolejnej planszy uzupełnia wymagane dane i wybiera formę płatności.
  5. Zaznaczenie pola „Założyć konto?” widniejącego na dole planszy „Zamówienie” spowoduje założenie darmowego i niezobowiązującego konta w Sklepie, dalej nazywanego Kontem i opisanego w § 9 niniejszego regulaminu.
  6. Zaznaczenie pola „Zaznacz, jeśli chcesz dostawać newsletter o nowościach w sklepie” widniejącego poniżej pola pytającego o adres mejlowy spowoduje dopisanie Kupujący do newslettera Sklepu, dalej nazywanego Newsletterem i opisanego w § 13 niniejszego regulaminu.
  7. Zaznaczenie pola „Wysłać na inny adres?” odblokuje możliwość wpisania drugiego adresu. Może to być potrzebne, jeśli kimś innym jest Kupujący, a kimś innym osoba, która ma otrzymać przesyłkę kurierską. Zamówienie zostanie wysłane na dodatkowy adres.
  8. Żeby sfinalizować zamówienie należy zaznaczyć opcję „Przeczytałem i akceptuję regulamin”, a następnie potwierdzić przyciskiem „kupuję i płacę”.
  9. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówienie Kupujący może zapłacić na następujące sposoby:
    1. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego;
    2. Blikiem;
    3. Przelewem onlajn;
    4. Kartą;
    5. Google Pay;
  2. Płatności BLIK oraz przelewy online są realizowane przez usługę Paynow należącą do mBank S.A.
  3. Płatności kartą oraz Google Pay są realizowane przez Blue Media S.A.
  4. Obsługiwane karty płatnicze:
    1. Visa
    2. Visa Electron
    3. Mastercard
    4. MasterCard Electronic
    5. Maestro
  5. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie rachunków elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu uzyskania potwierdzenia płatności poprzez platformę płatności lub od dnia zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym Sprzedającego.
  2. Zamówienia wysyłane są paczkomatami lub kurierem InPostu.
  3. Przy paczkomatach szacowany czas realizacji wynosi 1-2 dni. Opłacone zamówienia trafiają do paczkomatów najczęściej jeszcze tego samego dnia; maksymalnie dnia następnego, jeśli zamówienia zostały złożone popołudniu, wieczorem lub w nocy.
  4. Przy kurierze szacowany czas realizacji wynosi 1-3 dni.
  5. Z powodów niezależnych od Sprzedającego mogą zdarzyć się opóźnienia. Sprzedający jednak dokłada wszelkich starań, żeby tego uniknąć.
  6. Zamówienia złożone w Sklepie dostarczane są na terenie Polski (wysyłkę zagraniczną umówisz mejlowo sklep@robmydobrze.pl).
  7. Kompletowanie i pakowanie zamówień odbywa się od poniedziałku do niedzieli.
  8. Wysyłka zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku.
  9. Można również budować większe zamówienie z kilku mniejszych, złożonych w odstępie czasowym, żeby oszczędzić na kosztach wysyłki. Opisuje to § 8 niniejszego regulaminu.

§ 7 ZAKLEPANE

  1. Kupujący może zbudować większe zamówienie z kilku mniejszych, żeby zaoszczędzić na wysyłce.
  2. Działa to następująco: Kupujący wrzuca dowolne produkty do koszyka i wybiera „Zaklepane” jako metodę wysyłki. Dokańcza zamówienie, opłacając same produkty, bez kosztów wysyłki.
  3. Kupujący może ten proces powtarzać dowolną ilość razy, gromadząc dowolną ilość produktów.
  4. Wysyłka zgromadzonych produktów nastąpi dopiero kiedy Kupujący złoży kolejne zamówienie, ale tym razem wybierze jako metodę wysyłki paczkomaty lub kuriera i podkreśli w uwagach do zamówienia, żeby dołożyć produkty zaklepane.

§ 8 KONTO

1. Posiadanie Konta jest darmowe i dobrowolne. Można je założyć przy zamówieniu.
2. Jedynie Kupujący i Sprzedający mają wgląd do Konta.
3. Konto zbiera w jednym miejscu wszystkie informacje podane przez Kupującego podczas składania zamówień, a także historię samych zamówień. Pozwala również Kupującemu wystawiać publiczne opinie o produktach.
4. Zakładka Zamówienia zbiera historię zamówień.
5. Zakładka Pliki do pobrania zbiera wszystkie cyfrowe produkty, które Kupujący zamówił.
6. Zakładka Adresy zbiera wszystkie adresy, które wprowadził Kupujący.
7. Zakładka Szczegóły konta zawiera imię i nazwisko Kupującego, nazwę która wyświetla się jeśli wystawi na sklepie publiczną opinię, a także opcję zmiany hasła.
8. Zakładka Wyloguj służy do wylogowania się z Konta w danej przeglądarce.
9. W każdym momencie Kupujący może całkowicie usunąć Konto. Wystarczy napisać mejla (sklep@robmydobrze.pl).
10. Jeśli Kupujący posiada Konto i jest do niego zalogowany, wszystkie wyżej wymienione zakładki będą dostępne pod odnośnikiem robmydobrze.pl/konto. Kupujący niezalogowany zostanie pod tym odnośnikiem poproszony o wpisanie mejla i hasła.
11. Jeśli Kupujący zapomni hasło do Konta, może je zresetować pod odnośnikiem robmydobrze.pl/konto/zapomnialem.

§ 9 ZWROTY

  1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedającym za pośrednictwem Sklepu w terminie 14 dni od odebrania zamówienia bez podania przyczyny.
  2. Aby odstąpić od umowy Kupujący musi poinformować Sprzedającego mejlowo (sklep@robmydobrze.pl) o swojej decyzji.
  3. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym w ciągu 14 dni od dnia, w którym Kupujący odstąpił od umowy.
  4. Kupujący odsyła towar na własny koszt i ryzyko, na adres “Róbmy Dobrze” Michał Nowakowski, ul. Okrężna 33, 95-020 Zielona Góra.
  5. W paczce musi się znaleźć wypisany i podpisany formularz odstąpienia od umowy (może być ten udostępniany przez Sklep).
  6. Przy zwrocie środków za transakcję dokonaną przelewem bankowym, Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy, z którego zamówienie zostało opłacone.
  7. Przy zwrocie środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, Blikiem, Google Pay lub przelewem onlajn, Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do danej usługi.
  8. Przy zwrocie środków za transakcję dokonaną przy użyciu Dobrych Punktów, Sprzedający przypisze do Konta Kupującego nowe Dobre Punkty o wartości równej kwocie zwrotu.
  9. Sprzedający dokona zwrotu środków w ciągu 14 dni od odstąpienia umowy przez Kupującego.

§ 10 REKLAMACJE

  1. Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji zgodnie z ustawą z 27.06.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) lub zgłoszenia roszczeń z tytułu rękojmi na podstawie ustawy Kodeks Cywilny.
  2. Zgłoszenie chęci reklamacji towaru następuje mejlowo (sklep@robmydobrze.pl).
  3. Jeśli okaże się, że do rozpatrzenia reklamacji niezbędne będzie dostarczenie towaru do Sprzedającego, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedającego. Instrukcję jak odesłać towar Kupujący otrzyma mejlowo.
  4. Reklamacje dotyczące działania samego Sklepu należy kierować mejlowo (sklep@robmydobrze.pl).
  5. Sprzedający ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.

§ 11 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedający. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedającego – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedającego, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedającym obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedającego, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

§ 12 NEWSLETTER

  1. Korzystanie z usługi „Newsletter” jest darmowe i dobrowolne.
Zamknij
Zaloguj się
Zamknij
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.