Oficjalny podręcznik do „Popsutego Kompasu” skupia się na graniu sesji w stylu gier „Uncharted”, „Assassin’s Creed”, „Tomb Raider” czy „Broken Sword” albo filmów w stylu „Indiany Jonesa”, „Jumanji, Skarb narodów” czy „Mumii”. Domyślnym rokiem, nad którym pochyla się podręcznik, jest 1999, poprowadzić można jednak w każdym.
(więcej…)-
Popsuty Kompas
Dlaczego pokochałem „Popsuty Kompas”. Zalety systemu

„Popsuty Kompas” jest to system RPG stworzony przez Riccardo „Rico” Sirignano i Simone Formicola (gra), a także Danielę Giubellini (ilustracje) z włoskiego studia Two Little Mice, znanego również z takich systemów, jak „Household” czy „Outgunned”. W Polsce został wydany przez Tomasza Chmielika i jego Stinger Press. „Popsuty Kompas” stał się jednym z moich najukochańszych erpeżków ze względu na kilka rzeczy. Przybliżam je we wpisie.
(więcej…) -
Popsuty Kompas
Lubiłem schodzić tymi schodkami. Jak zmieniło się moje erpegowanie w czasach sesji w planszówkowych Astronautach

Ponieważ już niedługo te schodki przestaną prowadzić do Planszówkowych Astronautów (ta planszówkowo-erpegowa knajpa przenosi się do nowego lokalu), wpadłem w sentymentalny nastrój i postanowiłem napisać swoje podsumowanie tych czasów.
(więcej…)Alis Games Arkona Chris McDowall Cień Władcy Demonów Deadlands Earthdawn erpeżki Frankenstein Faktoria GRAmel Hengal Into The Odd knajpy Łódź Łódź Śródmieście Nadprzyrodzona Polska Neuroshima PbtA Planszówkowi Astronauci Popsuty Kompas Potwór tygodnia Savage Worlds Stinger Press Ukryta Prawda Warhammer Warlock Warpstar

